Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomika FC Vysočina Jihlava, a.s.
Jaroš, Luboš ; Lízalová,, Lenka (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současnou ekonomickou situaci fotbalového klubu FC Vysočina Jihlava, a.s., včetně analýzy motivů a podmínek pro sponzorování klubu. Primární úlohou této práce bylo vytvoření teoretického popisu problematiky marketingu (resp. marketingového mixu) a finanční analýzy, a následně jejich praktické využití při vyhodnocení celkové ekonomické situace fotbalového klubu FC Vysočina Jihlava, a.s. v období 2005 – 2007.
Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky
Novotný, Zdeněk ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky Elementárním cílem práce je navrhnutí koncepce komunikace FC Vysočina Jihlava, a.s. se sportovními fanoušky v případě postupu do I. ligy, která by vedla ke zkvalitnění a zefektivnění komunikačního procesu s fanoušky. Dílčím úkolem je zanalyzování a zhodnocení současného stavu komunikace s fanoušky FC Vysočina Jihlava jako jednoho z kritických bodů fungování sportovního klubu. Analýza současného stavu komunikace je podložena jednak jeho SWOT analýzou, a také výsledky proběhnutého marketingového průzkumu, jehož realizace je dalším dílčím úkolem této práce. Klíčová slova: FC Vysočina Jihlava, a.s, fanoušci, komunikace, marketing, marketingový výzkum, SWOT analýza
Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky
Novotný, Zdeněk ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky Elementárním cílem práce je navrhnutí koncepce komunikace FC Vysočina Jihlava, a.s. se sportovními fanoušky v případě postupu do I. ligy, která by vedla ke zkvalitnění a zefektivnění komunikačního procesu s fanoušky. Dílčím úkolem je zanalyzování a zhodnocení současného stavu komunikace s fanoušky FC Vysočina Jihlava jako jednoho z kritických bodů fungování sportovního klubu. Analýza současného stavu komunikace je podložena jednak jeho SWOT analýzou, a také výsledky proběhnutého marketingového průzkumu, jehož realizace je dalším dílčím úkolem této práce. Klíčová slova: FC Vysočina Jihlava, a.s, fanoušci, komunikace, marketing, marketingový výzkum, SWOT analýza
Ekonomika FC Vysočina Jihlava, a.s.
Jaroš, Luboš ; Lízalová,, Lenka (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současnou ekonomickou situaci fotbalového klubu FC Vysočina Jihlava, a.s., včetně analýzy motivů a podmínek pro sponzorování klubu. Primární úlohou této práce bylo vytvoření teoretického popisu problematiky marketingu (resp. marketingového mixu) a finanční analýzy, a následně jejich praktické využití při vyhodnocení celkové ekonomické situace fotbalového klubu FC Vysočina Jihlava, a.s. v období 2005 – 2007.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.